Lake Wawasee

Skrivet av: Norlén 

Jag har en vän vars familj har en sommarstuga i Indiana vid Lake Wawasee. När jag bodde i USA tog de med mig dit några gånger för att åka wakeboard, vattenskidor, vattenskoter och annat skoj. Sen på kvällarna brukade jag spendera min tid på bryggan fiskandes och fotograferandes. Det här en bild som väcker många härliga minnen.

Lake Wawasee
Lake Wawasee | Foto: Robin Norlén
Redigering: Var länge sen nu, men minns att det enda jag gjorde var typ att redigera bort några stjärnor på himmeln som var ivägen. Annars är allt original.
Övrigt: Slutartiden var ca 10 sekunder.

En reaktion på ”Lake Wawasee

Kommentera

